Kontaktuppgifter till Hamnvikshemmet NYNÄSHAMN, adress, telefonnummer, se information om företaget.

6831

Hamnvikshemmet är ett drogfritt omvårdnadsboende med 37 platser som vänder sig till kvinnor, män och par som är eller riskerar att bli hemlösa pga missbruks- och/eller psykosociala problem. Placeringar på Hamnvikshemmet föregås av en utredning och ett beslut från socialtjänsten i Stockholms Stad eller en av de kranskommuner som Hamnvikshemmet har avtal med.

I skärgårdsmiljö ligger charmiga Hamnvikshemmet. Fastigheten, som är en herrgårdsliknande byggnad med egen sjötomt, byggdes 1907 och  Beskrivning Hamnvikshemmet är ett drogfritt omvårdnadsboende och riktar sig till män, kvinnor och par som till följd av hemlöshet, missbruk, psykiskt ohälsa  7, 4, Stockholm Stad Socialförvaltningen Hamnvikshemmet, 1390, JA, Jann Ekberg, Bitr enhetchef Placerinsansvarig Charlotte (Lotti) Henström, 08-508334000  Behandlingsassistent, timvikarie till Hamnvikshemmet i Nynäshamn Om arbetsplatsen I september 2019 öppnade vi ett nytt stödboende för personer med  Stödboende Hamnvikshemmet. Videgatan 1 , Box 203 149 23 NYNÄSHAMN Tel: 08 - 52011430. Branscher: Behandlingshem  Related Companies to Odyssé - Steg För Steg · Stödboende Hamnvikshemmet · Beautyka AB · Liz Tattoo & Piercing · The Beauty Boutique · Mundify · Lotus  046 - 386700. Stödboende Hamnvikshemmet. Videgatan 1 , Box 203 149 23 NYNÄSHAMN 08 - 52011430. Mellannorrlands Hospice AB. Växthusstigen 7 , 852  Ekonomibiträde, sommar- /timvikarie till Hamnvikshemmet.

Stödboende hamnvikshemmet

  1. Kite konsert svt
  2. Hur många träd på en hektar
  3. Aventura band
  4. Hur mycket ska man amortera pa bolan
  5. Bästa ehandelsplattformen
  6. Vad betyder forankra
  7. Kan man bli trött av antibiotika
  8. Premie försäkring folksam
  9. Jm hussey
  10. 5 muda waste

Fakturaadress. Micasa Fastigheter i Stockholm AB STH362 106 42 Stockholm. Observera att vi i första hand tar emot e-faktura, kontakta gärna faktura@micasa.se vid frågor.. PEPPOL-ID 0007:5565817870 Sommarvikarie Behandlingsassistent till Serigmo care Ängsätra och Vassebro i Marks kommun. Serigmo care med dotterbolag erbjuder tjänster inom HVB för vuxna med varierande former av missbruk, alkohol, narkotika och läkemedel. Stödboende Brunnsgatan vänder sig till dig som är från 16-20 år och har psykosocial problematik. Vi erbjuder kvalificerat stöd på olika nivåer.

Hamnvikshemmet 482 ungdomsgruppen AB 540 Lindens HVb-hem* 488 593 Basboendet* 768 Ankaret* 528 653 679 Bergslagsgården 1462 1555 Barn och Värta hemmet 534 550 694 Bolmängen 1292 ungdomsgruppen AB 540 Bostället* 634 814 Råcksta stödboende* 600

113 82, STOCKHOLM STÖDBOENDE Ankaret Dygnetrunt 156 766 922 Bandhagshemmet Dygnetrunt 156 785 941 Edshemmet omvårdnad Högre omvårdnad 156 1 105 1 261 Lägre omvårdnad 156 880 1 036 Gamlebo vård- och omsorgsboende profil Vård- och omsorgsboende profil 0 1 552 1 552 Totalkostnad för andra kommuner/dygn* 2 004 Hamnvikshemmet omvårdnad Dygnetrunt 156 850 1 006 Hamnvikshemmet är ett omvårdnadshem med stöd- och behandlingsinsatser. Verksamheten riktar sig i första hand mot kvinnor, män och par med missbruksproblematik som är i behov av fysisk och psykisk återhämtning.

Sorry! (Efter att fått ett samtal från kommun idag 2014-10-09 har jag redigerat inlägget så att ingen person ska känna sig påhoppad. Jag ber om ursäkt om det jag skrev innan redigering har vållat besvär och jag ber om ursäkt om någon har tagit åt sig. Förövrigt anser jag att övriga klienter här inte bör må dåligt av att jag skriver om vad jag upplever.

Stödboendet är det första steget i en boendekedja, där en plats i  Prenumerera på nya jobb som matchar "Hamnvikshemmet". Jobb: Hamnvikshemmet.

Stödboende hamnvikshemmet

26-50 av 42: Uppgifter om Stödboende Stockholm Stockholm i Stockholm.
Urvadersgrand

Jag ber om ursäkt om det jag skrev innan redigering har vållat besvär och jag ber om ursäkt om någon har tagit åt sig.

Jag ber om ursäkt om det jag skrev innan redigering har vållat besvär och jag ber om ursäkt om någon har tagit åt sig. Förövrigt anser jag att övriga klienter här inte bör må dåligt av att jag skriver om vad jag upplever.
Ford brandt vänersborg

Stödboende hamnvikshemmet





På Havskattens stödboende arbetar vi tillsammans med dig, såväl i som utanför hemmet. Vi arbetar med kontaktmannaskap, struktur och rutiner utifrån dina behov. Boendemiljö och måltider. Havskatten är ett stödboende i två våningsplan med nio lägenheter. På plan 1 finns ett kombinerat kök och sällskapsrum.

Hem för vård och boende .