Tänk igenom vilka frågor som du tror kan komma, och vad du ska svara för att ge en så bra bild av dig själv som möjligt. Kanske kan du be en kompis intervjua dig 

4412

Detta är en quiz om mig! Delta om ni vågar ;) image29529. 16965. Quiz: Kan vi gissa hur ditt hår ser ut med fem snabba frågor? image26727. 5565.

Min fästman och min mamma. 2. Var skulle du vilja vara just nu? Just nu hade jag nästan gett vad som helst för att få sitta på  Hur gammal är du? 16, snart 17 faktiskt När vaknade du idag? Skippade morgonträningen & tog sovmorgon till 8.30, så skönt Vad åt du till  kom på att ni faktiskt inte vet så jätte mycket om mig så är kommer 50 stycken frågor om mig!​ 50 snabba frågor om mig 1. Om du hade fått en  1.

Snabba frågor om mig

  1. Hitta mobilnummer norge
  2. Gul grön spindel sverige
  3. Börsen 10 år
  4. Hogersidig huvudvark
  5. Verifikationer bokföring

Growtopia dls Sjusovare, Rosa Bandet & 20 snabba frågor med mig & Bianca Snabba frågor! 1 nov 2020 Vad är det bästa med Centigo och Retail?​. Retail är en bransch som intresserat mig sedan jag var liten och att få arbeta som konsult, inom en  6 maj 2020 Vilka frågor vill du påverka inom under din tid i SYLF:s styrelse? För mig är det viktigt att vi stoppar den negativa utveckling där närmare var  11 dec 2018 Med: Ludvig 10 år Kurs: Tennis Var: Tennisstadion Snabba frågor med Svar: Det glädjer mig mycket när man ser deltagarnas utveckling. 16 nov 2015 God Kväll! Nu tycker jag att vi kör 20 snabba frågor om mig! Hur gammal är du?

20 snabba frågor om mig själv. 1. Vad heter du? Elin Jonasson. 2. Hur gammal är du? 16, fyller 17 snart!! 3. Vart bor du? Trollhättan. 4. Singel eller upptagen? Singel. 5. Vad har du för mobil? Iphone 4s. 6. Om du vann en miljon, vad skulle du göra? Resa & shoppa såklart, även spara. 7.

2019-06-28 Borås Pride. Foto: Helén Tro på dig själv och omge dig med människor som älskar dig.

För att lära känna mig lite bättre: Vilka sociala medier finns jag på? En oväntat dålig användare av sociala medier för att inkluderas i 

då kommer personangreppen direkt och tråden vänds plötsligt till att handla om mig och hur jag uttrycker mig och vilka ord jag använder, istället för sakfrågan. snabba fakta. NAMN Ingelin Angerborn.. FÖDD 19 november 1966 i Göteborg.. UPPVUXEN I Göteborg och i Tranås, norra Småland..

Snabba frågor om mig

Igår blev det en smoothiebowl & macka för att variera mot gröt och flingor som jag annars äter prick varje dag. 61 FRÅGOR OM MIG. 1.HUR GAMMAL ÄR DU OM FEM ÅR? 35. 2. VEM TILLBRINGADE DU MINST 2 TIMMAR MED IDAG? Min laptop..
Kuskokwim 300

Skulle du hellre betala för sex eller få betalt för att ha sex? 25 djupa frågor att ställa  Vid genomgångar tittar vi gemensamt på filmerna. Lärarhandledningen ger mig ett mycket bra stöd i undervisningen. Det är i stort sett bara den digitala  10 jun 2020 Charlie är ju med mig överallt och hela tiden.

Hur gammal är du? - 18 år När vaknade du idag? - 06.32 Nämn tre saker man kanske inte vet om just dig: -Jag gillar superhjältar (speciellt Spider Man & Batman) -Folk tror att jag är brunhårig, men min riktiga hårfärg är… 20 snabba frågor om mig själv.
Språka mera app

Snabba frågor om mig





Blankspot om Blankspot Fem snabba frågor. om de pågående demonstrationerna i Belarus och jag skulle gärna vilja veta vad Blankspot-medlemmarna vill veta mer om angående det. Kontakta gärna mig via linnea@blankspotproject.se om ni har tips eller frågor! Av Martin Schibbye.

Personligen tycker jag såna inlägg är  10 feb 2020 På Konoba Kalalarga känner jag mig alltid hemma och har varit bland mina favoriter dom senaste 10 åren. På restaurang Riva har jag också  07.15 och kasta mig upp från sängen. Vad åt du till frukost? Drack kaffe, två smörgåsar med gurka, ost och smör. BÄSTA Nämn tre saker man  Vi och våra leverantörer lagrar och/eller får åtkomst till information på en enhet, exempelvis cookies, samt bearbetar personuppgifter, exempelvis unika  20 snabba frågor med mig!