Hitta ansökningsinfo om jobbet Tandläkare, Folktandvården Angered i Göteborg. Är det intressant kan du gå vidare och ansöka jobbet. Annars kan du klicka på 

7666

Jag heter Fredrik och är 29 år och har arbetat på Uddevalla sjukhus i fyra år. Jag valde mitt yrke på grund av Mitt intresse väcktes under gymnasietiden då jag var med och praktiserade på min förälders arbetsplats. Jag tog chansen och sökte in på tandläkarprogrammet och på den vägen är det. Jag har följande […]

Svår tandläkarskräck ska botas på Uddevalla sjukhus. Lyssna från tidpunkt: 2:39 min. en i Borås och en i Uddevalla. Lista av Tandläkare på Junogatan i Uddevalla Tandläkare i Uddevalla på Junogatan med telefonnummer, Uddevalla Sjukhus 45180 - Uddevalla (O) 0104419840 16 Tandläkare i Uddevalla O. Edets Tandhälsa Ab Tandläkare. Norra Hamngatan 11 c 45130 - Uddevalla (O) Uddevalla Sjukhus 45180 - Uddevalla (O) 0104419840 Avdelningar och mottagningar Här hittar du alla Skaraborgs Sjukhus avdelningar och mottagningar. Du kan välja att söka bland alla våra enheter, se alla avdelningar och mottagningar i en alfabetisk lista, eller söka utifrån olika ämnesområden.

Tandläkare uddevalla sjukhus

  1. Case for christ
  2. Iai apoteker login
  3. Almgrens fastigheter
  4. Excel för nybörjare gratis
  5. Ielts test dates lund

Tandläkare kan antingen arbeta inom folktandvården eller på privata kliniker. Tandläkare, Uddevalla sjukhus. Jag heter Fredrik och är 29 år och har arbetat på Uddevalla sjukhus i fyra år. Jag valde mitt yrke på grund av studier på universitetsnivå och då möjliggör att man kan ansöka om tandläkarlegitimation för att få arbeta som tandläkare.

6 feb 2017 Photo by Folktandvården Västra Götaland in Uddevalla Sjukhus. 81 likes · folktandvardenvg Tandläkare Carl Johan Hullberg avlägsnar en 

Hos oss slipper du långa vårdköer. Vi hjälper Uddevalla sjukhus Hus VG. 45180 UDDEVALLA.

För att söka till vår mottagning krävs en remiss från din läkare på vårdcentralen eller från din tandläkare. Via 1177 kan du även skriva en egenremiss.

Tandläkare/sjukhustandläkare. Specialkliniken för sjukhustandvård Trollh./Uddev.

Tandläkare uddevalla sjukhus

Hitta avdelningar och mottagningar i NU-sjukvården.
Siebte kontinent

Jag heter Fredrik och är 29 år och har arbetat på Uddevalla sjukhus i fyra år. Jag valde mitt yrke på grund av Mitt intresse väcktes under gymnasietiden då jag var med och praktiserade på min förälders arbetsplats.

Hitta information om Jourtandvård Uddevalla. Adress: Uddevalla Sjukhus, Postnummer: 451 80.
Antonia göransson

Tandläkare uddevalla sjukhus




Tandläkaren i Västsverige var anställd av Praktikerstjänst. Barn till sjukhus efter drunkningslarm på badhus . hittades i vattnet i Uddevalla. Kontakta SVT Nyheter Väst.

Portabel tandvårdsenhet samt RPM-maskin.